سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بهترین های امّت من، کسانی هستند که چون گرفتار بلای الهی شوند، پاکدامنی ورزند» . [ابن عبّاس ـ به نقل از رسول خدا ـ]
یک هشدار، یک توجه - مونس تنهائی
یک هشدار، یک توجه
  • نویسنده : سید محمد رضا:: 86/7/28:: 12:32 صبح
  • یک هشدار، یک توجه


    ما معتقدیم و به راحتی هم قابل اثبات است که ، ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) ، از امور حتمیّه پروردگار است و تا ایشان قیام نفرمایند و حکومت عدل الهی بر پا نشود هرگز قیامت بر پا نخواهد شد ،همانطور که در روایتی از رسول اکرم(ص)می فرمایند:«اگر از عمر دنیا یک روز باقی مانده باشد، آن روز را خداوند آن قدر طولانی می فرماید تا مردی از فرزندانم براتگیخته شود که همنام من است و زمین را پر از عدل و قسط می کند ، همان گونه که پر از ظلم وجور شده باشد».


    از طرفی هم ، این ظهور هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد ، شما بحرف عده ای نادان و غافل از امام زمان(ع) گوش ندهید که می گویند :هنوز خیلی مانده تا امام زمان ظهور کند، بلکه به فرمایشات اهل بیت (ع) توجه داشته باشید که فر موده اند هر لحظه امکان ظهور حضرت بقیة الله (ع) وجود دارد ؛ 


    حضرت سید الشهداء(ع) در این باره می فرمایند:«خداوند بزرگ در یک شب امر ظهور او (امام زمان (ع)) را اصلاح می کند ».


     امام صادق (ع) نیز می فرمایند :«هر صبح وشام منتظر فرج امام زمان(ع) باشید» .


    و به فرموده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) :« مَثَل ظهور او مانند فرارسیدن قیامت است که هیچ کس جز خداوند خبر ندارد ، امر بسیار عظیمی در آسمان ها و زمین قرار است انجام گیرد ،او ظاهر نمی شود مگر به طور ناگهانی ».


    هشدار ما این است، هیچ فکر کرده ایم که  اگر انشاءالله آن حضرت در زمان ما ظهور بفرمایند ، با این روش زندگی و این همه غفلت هایی که ما داریم وبه یک سری از معاصی و اشتباهات و رذائل اخلاقی خود را گرفتار کرده ایم، چگونه در پیشگاهش خاظر شویم؟ چگونه چشم در چشمان آن امام مهربان بیندازیم؟ و اصلآ چه جواب و توجیهی می توانیم برای آن حضرت داشته باشیم ؟ و چگونه می توانیم پاسخگوی این همه لطف آن امام عزیز باشیم ؟


    بگذارید بهتر بگویم، این هشدار ،حرف من نیست هشدار خود امام زمان (ع) است که در نامه اولشان به شیخ مفیدرحمةالله علیه می فرمایند :«پس سعی کنید اعمال شما طوری باشد که شما را به محبت ما نزدیک سازد و گناهانی که موجبات نارضایتی و ناراحتی ما را فراهم نماید بترسید و دوری کنید. امر قیام ما به امر خداوند به طور ناگهانی انجام خواهد شد ودیگر در آن هنگام توبه فایده ای ندارد و سودی نمی بخشد. عدم التزام به دستورات ما موجب می شود که بدون توبه از دنیا بروند ، در این صورت ندامت و پشیمانی نفعی نخواهد داشت .» 


    پس بیاییم همه با هم ، قبل از ظهور امام زمان(ع) توبه کرده و از خطا ها و اعمالی که مورد رضایت خداوند و امام عصر ( ارواحنا فداه ) نیست ، دست بر داریم و خود را برای ظهور آماده کنیم وحال که نمیدانیم زمان ظهور چه موقع است، پس بیاییم هر لحظه پاک باشیم و شیرینی و حلاوت زندگی واقعی و رهایی از همه مشکلات و ناراحتی ها را که در سایه رضایت امام زمان(ع) از اعمال ، رفتار و گفتار مان حاصل می شود، بدست بیاوریم وخود را هر لحظه برای ظهور موفور السرور حضرت بقیة الله الاعظم مهدی موعود علیه السلام آ ماده کنیم انشاء الله


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ارتباط با من
    منو بشناس
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 7719
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 1
    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    یک هشدار، یک توجه - مونس تنهائی
    سید محمد رضا
    با تقوا باش

    .......... لوگوی خودم ........
    یک هشدار، یک توجه - مونس تنهائی .......لوگوی دوستان ........

    ......... لینک دوستان ...........
    هم اندیشی دینی
    منتظر
    یادخدا و ظهور امام
    یا غریب الغربا
    ماتم کده

    ............آوای آشنا............

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........